ایده های ساده برای طراحی داخلی سرویس بهداشتی

طراحی دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی و حمام یکی از مواردی است که اکثر عروس و دامادهای جوان و همچنین خانواده های باسلیقه توجه خاصی به آن دارند. ممکن است سرویس بهداشتی منزل شما سبکی خاص و جالب داشته باشد و یا به صورت کاملا ساده طراحی شده باشد، در هر صورت شما می توانید با سلیقه و خلاقیت خود و صرف هزینه های بسیار کم فضایی زیباتر ایجاد نمایید
اغلب ما عمده وقت و هزینه و خود را برای زیبایی و تزئین فضاهای عمومی تر مثل نشیمن و اتاق خواب قرار می دهیم و فضاهای خصوصی تر خود را از یاد می بریم، هیچ قاعده و قانونی نیست که فضای خصوصی تر مثل سرویس های بهداشتی را نباید تزئین کرد! چه اشکالی دارد که این فضاها را نیز به زیبایی یک نشیمن مجلل تزئین کنیم!

 

تزیین و زیباتر کردن سرویس بهداشتی

 

اغلب سرویس های بهداشتی که در خانه های مجلل وجود دارد را می توان ساده و خیلی شیک چید و با تهیه وسایل لازم فضایی مناسب در این مکان ایجاد نمود. تصاویر زیر نمونه هایی از تزیین سرویس بهداشتی و حمام را نشان می دهد که به سادگی انجام شده اند و در آنها به هارمونی رنگ ها و نوع چیدمان و طراحی دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی توجه خاصی شده است.

برای داشتن یک سرویس بهداشتی زیبا نیاز نیست کار سختی انجام دهید کافی است کاشی های سرد همیشگی را تغییر دهید، می توانید کاشی ها ی خود را رنگ نمایید و از دو بافت متفاوت برای دیوارهای خود استفاده کنید، با تغییر رنگ و بافت کاشی ها می توانید فضای سرویس بهداشتی خود را از حالت همیشگی خارج کنید.

 

تزیین و زیباتر کردن سرویس بهداشتی

 

برای فضای اطراف روشوی خود از دکوری های کوچک استفاده کنید، یک گلدان ، شمع های معطر، عود و یا حتی شیشه های زیبای عطر هایتان همگی می توانند فضای سرویس بهداشتی شما را متفاوت جلوه دهند.

شاید کمی غیر منطقی به نظر برسد اما باید بگویم در طراحی دکوراسیون داخلی چه نشیمن و چه سرویس بهداشتی شما هیچ قاعده و قانونی وجود ندارد! خودتان را محدود به قواعد نا نوشته ی دکوراسیون داخلی نکنید، از سنگ های آنتیک برای جلوه ی بیشتر دیوار پشت رو شوی خود استفاده کنید، یک گلدان، دو قاب عکس می تواند فضای سرویس بهداشتی شما را متفاوت جلوه دهد، امتحان کنید حتما لذت خواهید برد.

 

تزیین و زیباتر کردن سرویس بهداشتی

 

اگر در سرویس بهداشتی شما فضای کافی دارد می توانید جزئیات بیشتری به آن اضافه کنید، یک نردبان و چهارپایه ی دکوپاژ شده یا قفسه های چوبی به خوبی می تواند برای فضای شما مناسب باشد، این نردبان می تواند جای حوله های دستی شما باشد.

 

تزیین و زیباتر کردن سرویس بهداشتی با طراحی دکوراسیون داخلی

 

آینه ها و دیوار کوب های خود هماهنگ انتخاب کنید، به سادگی می توانید با انتخاب یک آینه و دیوار کوب مناسب فضای سرویس بهداشتی خود را از حالت ساده ی همیشگی خارج کنید. در انتخاب آینه های خود نیز دقت کنید از آینه های قاب دار استفاده کنید و همیشه آن ها تمیز نگه دارید.

 

تزیین و زیباتر کردن سرویس بهداشتی

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.